 |
Direct bij wissel 221A is het spoor geblokkeerd door twee dwarsliggers en een afsluitbord |
 |
Op deze detailopname is het beter te zien, weliswaar van de achterzijde. |
 |
De kraan houdt een nieuw stuk spoorstaaf in de hoogte zodat er goed op maat gezaagd kan worden.
|
 |
Er kan gezaagd worden |
 |
Op spoor 63 stond van BAM Rail bv een stopmachine gereed. |
 |
Het stukje spoorstaaf is er bijna vanaf |
 |
Naast het spoor liggen de verwijderde stukken versleten spoor. |
 |
Lok 6447 met enkele volle RailPro Fccpps gereed om ballast te storten. |
 |
De Duitse Cargo's konden door de werkzaamheden alleen nog binnenkomen op de sporen 21 t/m 26. Deze sporen
zijn niet voorzien van bovenleiding zodat ze door een Railion-loc werden opgewacht. De cargo is gestopt bij een stopseinbord. Door de
struiken is het niet te zien. |
 |
De 6483 heeft aangehaakt en trekt de Duitse cargo het emplacement op. |
 |
Geen bovenleiding op spoor 22 |
 |
Het bovengenoemde stopseinbord. |